divendres, 25 de gener del 2008

ELS PROTAGONISTES

QUI SÓC?
Hola sóc l'Ayoub Raoui

PER QUÈ M'AGRADA AQUEST CRÈDIT OPTATIU DE JARDINERIA I HORT?
M'agrada perquè aprens molt i és molt divertit, aquesta és la meva opinió.


Hola, jo sóc l' Adrian Leustean. A mi m'agrada molt perquè quan vaig fer-lo la primera vegada, em va agradar molt.




Hola, jo sóc el Juanjo Caparrós, a mi el que m' agrada és treballar l'hort i m'ho passo molt bé amb els meus companys.

Hola sóc l' Alessandro Rosales tinc 13 anys i m'agrada treballar a l' hort i de gran m'agradaria ser jardiner.








Hola, em dic Saul,tinc 13 anys i estic a aquest crèdit de jardineria perquè m'agraden les plantes i treballar a l'hort, també m'agrada treballar amb el bloc. És molt divertit, m'ho passo molt bé




Hola sóc l'Adrián Cid i m'agrada la jardineria, tinc 13 anys i vaig a 2nC en el futur m'agradaria ser mecànic. Vaig a bàsquet i l'any que ve passo a cadet. Quan vaig a casa dels meus avis ajudo a l'hort. El meu objectiu és treure'm el graduat.




Hola sóc 'l Eric Trujillo. M'agrada jardineria perquè és molt divertit i perquè fem l`hort
i plantem plantes...
Hola sóc l' Edu, m'agrada jardineria perquè és molt divertit i perquè m' agraden les plantes.